PCC
Er is een nieuwe versie van het PCC voor Profit 1 (versie 1.03). Deze kan ook al in Profit 22 geïnstalleerd worden, zo bent u direct klaar voor de overgang.
Nieuwe gebruikerservaring
Waarschijnlijk de meest opvallende aanpassing in Profit 1 is de gewijzigde interface. Zowel het uiterlijk als de bediening is aangepast en werkt door in heel Profit 1. De nieuwe styling wordt toegepast op onder andere de volgende plaatsen:
- Gemakkelijk aanmelden in een omgeving via een modern aanmeldscherm.
- Het volledig nieuwe Profit Home met meldingen uit allerlei verschillende onderdelen van Profit, een overzicht van uw Favorieten en bezochte Historie.
- De mogelijkheid tot in- en uitzoomen.
- Eenvoudig van administratie wisselen.
- Snel functies zoeken met Spotlight via Ctrl+Spatie.
- Gebruiksvriendelijke weergaven met gebundelde actie- en filterknop.
Agenda in InSite
De volledige agenda-functionaliteit is verplaatst van Profit naar InSite. Inclusief het automatisch tonen van verlof, verzuim, nacalculatie en ingeplande cursusevenementen als dit in uw omgeving is ingericht.
Importeren
De opties bij het importeren van bestanden zijn vereenvoudigd en overzichtelijker gemaakt.
Werving en selectie
Via de Sollicitant stamkaart is het mogelijk om nieuwe sollicitaties aan te maken voor bestaande sollicitanten en om collectief sollicitaties af te wijzen​. Het is mogelijk om middels een speciale actie de aanvullende gegevens via de workflow op te vragen.
Meer nieuwe functionaliteiten
Dit is slechts een greep uit de wijzigingen in Profit 1. Daarnaast zijn er nog tal van nieuwe functionaliteiten. We komen u graag vertellen over deze mooie ontwikkelingen. Wilt u zich alvast inlezen kijk dan op de website van AFAS.
Te verwachten in Profit 2
Profit 2 wordt omstreeks december 2023 uitgeleverd. Hierin zal onder andere de functionaliteit Werkgebonden personenmobiliteit omtrent de CO2-reductie wetgeving zitten om te kunnen voldoen aan de rapportageverplichting. Door de samenwerking die ons AFAS-team heeft met onze duurzaamheidsadviseurs kunnen wij uw organisatie hierin ondersteunen.
Meer informatie
Heeft u vragen naar aanleiding van dit artikel of wilt u ondersteuning? Neem dan contact met ons op. Onze specialisten helpen u graag verder. U kunt contact opnemen via onderstaande button of per mail: info@vanoers.nl.
Algemeen - Contact
Neem contact op met Van Oers
Vul hier uw gegevens in en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op!